20.05.2019

Szkolenia

Media społecznościowe i ich rola w prowadzeniu działalności gospodarczej – tajniki tej wiedzy poznawali uczestnicy na warsztatach zorganizowanych dla biznesu
w Kędzierzynie-Koźlu.

08 maja 2019 r. w Kędzierzyńsko-Kozielskim Inkubatorze, przy ul. Szkolnej 17 odbyły
się warsztaty pod tytułem Reklama firm na Linkedin.
Uczestnicy warsztatów poznali potencjał tego znanego portalu. Przekonali się, że jest to doskonałe narzędzie pozwalające na budowanie wizerunku marki osobistej oraz wizerunku o dużej skuteczności reklamy ze względu na docieranie do konkretnych osób.

10 maja 2019 r. w Kędzierzyńsko-Kozielskim Inkubatorze, przy ul. Szkolnej 17 odbyły
się warsztaty pod tytułem Google Analytics dla małych firm.
Analityka to największy problem firm, nie tylko małych. Firmy wiedzą ile osób wchodzi
na stronę, ale na tym wiedza się kończy. Nie wiedzą, co użytkownik robił na stronie, nie wiedzą dlaczego ją opuścił, a jest to bardzo cenna wiedza dla właścicieli firm, pozwalająca przede wszystkim naprawiać błędy, które występują na stronach i które powodują,
że tracimy klientów. Celem warsztatów było wskazanie na co patrzeć, co analizować
i jak unikać błędów.

13 maja 2019 r. w Centrum Obsługi Inwestora, w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Wojska Polskiego 16F odbyły
się warsztaty pod tytułem Lokalna firma na Facebooku.
Podczas warsztatów uczestnicy poznali możliwości bezpłatnych działań na Facebooku
dla firm. Warsztaty pokazały działania i sposób ich prowadzenia, aby były one skutecznie. Omówione zostały zasady pisania postów na Facebooku, doboru zdjęć, pokazane darmowe narzędzia do prowadzenia działań.

15 maja 2019 r. w Centrum Obsługi Inwestora odbyły się warsztaty pod tytułem Lokalna Firma w Google.
Tematy poruszane na warsztatach:

  • Jak zwiększyć rozpoznawalność firmy / marki na rynku lokalnym?
  • Jak zwiększyć ruch na stronie, a tym samym zyski firmy?
  • Jak sprawdzić co w internecie robi konkurencja ?
  • Jak trafiać do osób, które w danej chwili są zainteresowane produktem lub usługą?
  • Jak dobrać słowa kluczowe do strony, aby zyskać wysokie pozycje w Google?
  • Jak prowadzić samodzielnie, z dobrym skutkiem działania Content Marketingowe?.

Warsztaty wskazały małym lokalnym firmom, nieposiadającym dużych budżetów
na działania reklamowe, jak mogą poprowadzić działania bezpłatnie – wykonując samodzielnie określone czynności.

17 maja 2019 r. w Kędzierzyńsko-Kozielskim Inkubatorze, przy ul. Szkolnej 17 odbyły
się warsztaty pod tytułem Sprzedaż w internecie.
Warsztaty dedykowane zostały właścicielom sklepów internetowych w zakresie prowadzenia działań sprzedażowych w internecie. Celem warsztatów było nauczenie uczestników jak prowadzić działania reklamowe, jak opisywać produkty w sklepie
oraz jak prowadzić proces sprzedaży aby klient sam chciał dokonać zakupu.

Warsztaty cieszyły się dużą popularnością, wzięli w nim udział przedstawiciele około 40. firm z Kędzierzyna-Koźla, prowadził je ekspert Pan Mirosław Marzec z Fundacji Rozwoju Marketingu Internetowego z siedzibą w Opolu.