WARSZTAT WSPÓŁPRACA Z TRUDNYM KLIENTEM
Moja postawa w relacji z trudnym klientem – tajniki tej wiedzy poznawali uczestnicy na jednym z warsztatów dla biznesu zorganizowanych w Kędzierzynie-Koźlu.
25 kwietnia 2019 r. w Kędzierzyńsko-Kozielskim Inkubatorze, przy ul. Szkolnej 17
odbył się warsztat pod tytułem Współpraca z trudnym klientem i trening asertywności.
W warsztacie wzięło udział blisko 30. przedstawicieli firm z Kędzierzyna-Koźla.
Spotkanie prowadzili eksperci dr Ewa Kosowska-Korniak z firmy Instytut Komunikacji O-Media Opole.
Podczas warsztatu poruszany był temat asertywności w miejscu pracy. Uczestnicy dowiedzieli się czym jest asertywność, jak skutecznie kształtować zachowania asertywne, jak wyrażać uczucia i odmawiać bez poczucia winy, czy jak wyrażać uczucia pozytywne
i przyjmować komplementy.
Podczas warsztatów dyskutowano również na temat psychologicznych aspektów relacji
z trudnym klientem i współpracownikiem w aspektach:
- źródeł i mechanizmów zachowań klientów i współpracowników przejawiających tendencje agresywne, roszczeniowe i inne (rozwój zachowania agresywnego, osobowość i agresja u dorosłych ludzi),
- analizy własnych trudności w relacji z trudnym i agresywnym klientem,
- budowania zasobów osobowych do efektywnego radzenia sobie w trudnych kontaktach z klientami,
- techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami – sposoby unikania sporów.